CUSTOMER SERVICE & BACK OFFICE ADMINISTRATOR

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ

  • Να συνεργάζεται με το προσωπικό με στόχο πάντοτε την εύρυθμη λειτουργία του γραφείου
  • Να ετοιμάζει οποιαδήποτε άλλα έγγραφα, έντυπα, πίνακες κτλ για τις ανάγκες των διαφόρων τμημάτων
  • Να ελέγχει τα αποθέματα του γραφειακού εξοπλισμού και να προβαίνει στις ανάλογες παραγγελίες, πάντα σε συνεννόηση με το Λογιστήριο
  • Να διατηρεί το σύστημα αρχειοθέτησης της Εταιρείας ενήμερο βάση των διαδικασιών
  • Να λαμβάνει εισερχόμενα τηλεφωνήματα και να μεταβιβάζει τις κλήσεις στα αρμόδια άτομα και να ενημερώνει τους παραλήπτες όταν αυτοί απουσιάζουν
  • Να επικοινωνεί με πελάτες και προμηθευτές
  • Να ετοιμάζει εκθέσεις και πρακτικά συναντήσεων
  • Διαχείριση πελατών και κατανομή προς τους πωλητές ανά επαρχία μέσω M.M.E.
  • Έλεγχος/συντονισμός πελατολογίου σε συνεννόηση με τους πωλητές και ενημέρωση αρχείου πελατολογίου
  • Τήρηση των εσωτερικών διαδικασιών (ενημέρωση αρχείου πελατολογίου, συμπλήρωση εκθέσεων επισκέψεων, διαχείριση παραγγελιών)

ΠΡΟΣΟΝΤΑ

  • Απόφοιτος Γραμματειακών Σπουδών ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
  • Πολύ καλή Γνώση Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας
  • Πολύ καλή Χρήση MS Office
  • Εμπειρία τουλάχιστον 1ος έτους σε παρόμοια θέση
  • Υπευθυνότητα, οργάνωση και συνέπεια στην τήρηση χρονοδιαγραμμάτων
  • Να έχει εκπληρώσει της στρατιωτικές του υποχρεώσεις όπου εφαρμόζεται

 ΩΦΕΛΗΜΑΤΑ

  • Σημαντικές προοπτικές επαγγελματικής ανέλιξης
  • Διαρκή εκπαίδευση
  • Φιλικό Περιβάλλον Εργασίας
  • 13 μισθοί
  • 21 ημέρες άδεια
  • Ώρες Εργασίας: 8:00 – 17:00 (Δευτέρα – Παρασκευή)
  • Bonus Scheme

ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ
Αν ενδιαφέρεσαι για τη θέση, μπορείς να μας στείλεις το βιογραφικό σου σημείωμα στο e-mail: info@geg.com.cy αναφέροντας τον τίτλο “ CUSTOMER SERVICE & BACK OFFICE ADMINISTRATOR “.

Όλες οι αιτήσεις θα εξεταστούν και θα τύχουν άκρας εμπιστευτικότητας.