ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ
- Να συνεργάζεται με το προσωπικό με στόχο πάντοτε την εύρυθμη λειτουργία του γραφείου
- Να ετοιμάζει οποιαδήποτε άλλα έγγραφα, έντυπα, πίνακες κτλ για τις ανάγκες των διαφόρων τμημάτων
- Να ελέγχει τα αποθέματα του γραφειακού εξοπλισμού και να προβαίνει στις ανάλογες παραγγελίες, πάντα σε συνεννόηση με το Λογιστήριο
- Να διατηρεί το σύστημα αρχειοθέτησης της Εταιρείας ενήμερο βάση των διαδικασιών
- Να λαμβάνει εισερχόμενα τηλεφωνήματα και να μεταβιβάζει τις κλήσεις στα αρμόδια άτομα και να ενημερώνει τους παραλήπτες όταν αυτοί απουσιάζουν
- Να επικοινωνεί με πελάτες και προμηθευτές
- Να ετοιμάζει εκθέσεις και πρακτικά συναντήσεων
- Διαχείριση πελατών και κατανομή προς τους πωλητές ανά επαρχία μέσω M.M.E.
- Έλεγχος/συντονισμός πελατολογίου σε συνεννόηση με τους πωλητές και ενημέρωση αρχείου πελατολογίου
- Τήρηση των εσωτερικών διαδικασιών (ενημέρωση αρχείου πελατολογίου, συμπλήρωση εκθέσεων επισκέψεων, διαχείριση παραγγελιών)
ΠΡΟΣΟΝΤΑ
- Απόφοιτος Γραμματειακών Σπουδών ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Πολύ καλή Γνώση Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας
- Πολύ καλή Χρήση MS Office
- Εμπειρία τουλάχιστον 1ος έτους σε παρόμοια θέση
- Υπευθυνότητα, οργάνωση και συνέπεια στην τήρηση χρονοδιαγραμμάτων
- Να έχει εκπληρώσει της στρατιωτικές του υποχρεώσεις όπου εφαρμόζεται
ΩΦΕΛΗΜΑΤΑ
- Σημαντικές προοπτικές επαγγελματικής ανέλιξης
- Διαρκή εκπαίδευση
- Φιλικό Περιβάλλον Εργασίας
- 13 μισθοί
- 21 ημέρες άδεια
- Ώρες Εργασίας: 8:00 – 17:00 (Δευτέρα – Παρασκευή)
- Bonus Scheme
ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ
Αν ενδιαφέρεσαι για τη θέση, μπορείς να μας στείλεις το βιογραφικό σου σημείωμα στο e-mail: info@geg.com.cy αναφέροντας τον τίτλο “ CUSTOMER SERVICE & BACK OFFICE ADMINISTRATOR “.
Όλες οι αιτήσεις θα εξεταστούν και θα τύχουν άκρας εμπιστευτικότητας.