Service Logistics Assistant

ΕΤΑΙΡΕΙΑ: Suntechnics
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ

  1. Κοστολόγηση, σύνταξη και αποστολή προσφορών στους εκάστοτε πελάτες της εταιρείας.
  2. Συλλογή απαραίτητων εγγράφων και ετοιμασία αιτήσεων.
  3. Υποβολή αιτήσεων στα αρμόδια τμήματα και παρακολούθηση της πορείας τους.
  4. Αρχειοθέτηση εγγράφων (προσφορές, επιστολές, συμβόλαια).
  5. Τήρηση των εσωτερικών διαδικασιών (ενημέρωση αρχείου πελατολογίου, συμπλήρωση report επισκέψεων, διαχείριση παραγγελιών.)
  6. Συνεργασία με τον Υπεύθυνο Λογιστηρίου για την είσπραξη των οφειλόμενων ποσών που προέκυψαν από τις πωλήσεις προϊόντων της Εταιρείας του.
  7. Συμμετοχή ή / και συνεννόηση με πελάτες για εισπράξεις.
  8. Τακτική επαφή με πελάτες για διάγνωση και επίλυση προβλημάτων ή απαιτήσεων.
  9. Διαχείριση παραπόνων πελατών, ενημέρωση υπευθύνων και εύρεση λύσεων (σε συνεργασία με τον Μηχανικό Πωλήσεων).
  10. Να εξετάζει παράπονα πελατών και σε συνεργασία με άλλους αρμόδιους, να προτείνει λύσεις και να φροντίζει να λαμβάνονται τα αναγκαία διορθωτικά μέτρα.
  11. Επικοινωνία με τα τεχνικά τμήματα των συνεργαζόμενων εταιρειών, προμηθευτών.
  12. Συντονισμός εργασιών όσων αφορά υλικό εξοπλισμό και ανθρώπινο δυναμικό.
  13. Τηλεφωνική τεχνική υποστήριξη πελατών και συνεργατών.
  14. Να διεκπεραιώνει παραγγελίες και έργα.
  15. Διαχείριση και εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας και ευρύτερα του ομίλου.
  16. Να τηρεί όλες τις απαραίτητες διαδικασίες και να συμπληρώνει τα κατάλληλα έντυπα που τεκμηριώνουν τη διασφάλιση της ποιότητας των υπηρεσιών του Ομίλου, την Ασφάλεια και Υγεία στους χώρους εργασίας και την εφαρμογή μέτρων περιβαλλοντικής διαχείρισης σύμφωνα με τα πρότυπα και την κείμενη νομοθεσία (ISO 9001, ISO 45001, ISO 14001).

ΠΡΟΣΟΝTA

  1. Απόφοιτος Γραμματειακών Σπουδών ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
  2. Γνώση Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας
  3. Πολύ καλή Χρήση MS Office
  4. Εμπειρία τουλάχιστον 1ος έτους στις πωλήσεις θα θεωρηθεί πλεονέκτημα.
  5. Υπευθυνότητα, οργάνωση και συνέπεια στην τήρηση χρονοδιαγραμμάτων.
  6. Να έχει εκπληρώσει της στρατιωτικές του υποχρεώσεις όπου εφαρμόζεται.

Πακέτο απολαβών:

  1. Σημαντικές προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης
  2. 13μισθοι
  3. 21 μέρες άδεια
  4. Ώρες Εργασίας: 8:00 – 17:00 (Δευτέρα – Παρασκευή)

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να στείλουν πλήρες βιογραφικό σημείωμα στο email: info@geg.com.cy (σημειώνοντας τον τίτλο της θέσης για την οποία ενδιαφέρονται).